ostatnio zauwazyłam,ze jestem chyba tu jedyna osoba słuchajaca tak namietnie techno.Hmm mam wrazenie,ze nie lubicie tej muzy.Rozumie co ja moge widziec w takim rabaniu ale dobra.Chce sie dowiedziec jak wy sie zachowujecie na imprezce,na której nagle właczaja techno chyba piwko i gdzies spadówa,czy poprostu sie bawicie:)i jak oceniacie ludzi słuchajacej tej muzyki?
hmm ja tam osobiscie do Techno nic nie mam niektore piosenki (jesli to można piosenkami nazwać) mi sie podobaja. Na imprezach tancze do tego co graja wiec luz bluz (choć żadko chodze na imprezy). Co do osob sluchajacych tego nic do nich nie mam. Moim zdaniem za pare lat zniknie Techno i pojawi sie coś nowego.
_________________ DevilPage - Najlepsza stronka o Manchesterze United
Jak widza na dyskach ludzi w biołych rekawiczkach od myszki miki to od razu mom doś
I wystraczy... ale nie ja nie jestem pasjonatem tej muzyki, co wiecej nie słucham nalogowo, jedne co mi podchodzi to The Prodigy pozatym dalej się nie zagłębiam, dla mnie podstawą w muzyce jest gitara bez tego nie ma dla mnie muzyki, ale jesli chodzi o poszanowanie to nie rozumiem, bo nie sluchac, a nie szanować tych co słuchają to jest już chyba lekka przesada.
zgadzam sie z soczkiem muzyki nie ma bez gitarki chociaz nie powiem niektorych tchniawek da sie posłuchac a nikerych to ni
a co do pytania sylwusi jakby właczyłoi techno a nie było ono tak dobitne zby mi łeb sie lasował to bym mogłby sie pawic dalej
ale ja zostane przy swoich brzmieniach zdecydiowanie
_________________ CZEMU NAS TAM NIE MA GDZIE ZA DARMO WSZYSTKO DAJA CZEMU NAS TAM NIE MA GDZIE SIE WSZYTSKIE SNY SPEŁNIAJA
hmmm nie wiem dlaczego jestes tu sama skarbie:PP, według mnie muzyka musi miec jakięs przesłanie a muzyka techno (oczywiście według mnie) jego nie ma, najlepsza pod ttym względem jest muzyka alternatywna czyli najcześciej muzyka rockowa, nie przepadam za tym rodzajem muzyki ale skoro lubi ją tylu ludzi to cós w niej musi być;)