Postanowiłem dodać ten temat ponieważ zaczyna się rok szkolny i część osób może różnych rzeczy nie rozumieć. Jeśli ktoś ma jakiś kłopot w zadaniu domowym może tutaj napisać , forumowicze którzy będą znać odpowiedź mogą pomóc w rozwiązaniu owego zadania.
Zapraszam.
ja oferuję pomoc z matematyki i j. rosyjskiego jakby ktoś potrzebował
_________________ POMOC TYLKO NA FORUM ANEM Poprawiaj te błędy "Bo jest tak a tak i tak a tak jest właśnie...a mogłoby być inaczej..." RtMvS
>Rinat the Master von Szepseskafe-Ise<
Teee, mi narazie wystarczy tytuł inzyniera doktora nauk matematycznych Tytułu profesora jeszcze nie chce robić
Taaa Anem...zrobić osobne Subforum, gdzie z Mosiądzem będziemy modkami
Moja specjalizacja: wyciąganie z zagrożenia
_________________ POMOC TYLKO NA FORUM ANEM Poprawiaj te błędy "Bo jest tak a tak i tak a tak jest właśnie...a mogłoby być inaczej..." RtMvS
Mosiek to ja bym prosil o pomoc w zadaniach z chemii bo jestem początkujący i tego nie kapuje . A Rinat by mi pomógł w matematyce bo chca mieć 5 na koniec... heheheh
Pomożecie biednemu dzieciakowi???
Wysłany: Wto Wrz 05, 2006 5:45 pm
Master napisał/a
Mosiek to ja bym prosil o pomoc w zadaniach z chemii bo jestem początkujący i tego nie kapuje . A Rinat by mi pomógł w matematyce bo chca mieć 5 na koniec... heheheh
Pomożecie biednemu dzieciakowi???
To nowy temat i piszesz, czego nie rozumiesz
_________________ "Gdy bogowie chcą nas ukarać wysłuchują naszych modlitw" Ja w SP
Mój wkład w fandom Anime : http://tinyurl.com/5gxl3j
Tak, ale jest tez różnica pomiędzy "pomóc" a "zrobić" (mam na mysli zadanie domowe). ja deklaruję pomoc.
Pomógł: 2 razy Wiek: 19 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 328 Tematy: 9 Piwa: 6/8 Skąd: Ruda the One
Wysłany: Wto Wrz 05, 2006 5:56 pm
No dokładnie, ale jeśli masz bardzo trudne zadanie, to musisz je zrobić i wytłumaczyć, dlaczego tak, bo czasem same wytłumaczenie i wskazówki nie wystarczają... Ew. pomagać rozwiązując analogiczne zadanie.